13. Daj się poznać 2017 – Jak wygrać game jam?

Byłem, kodziłem, zwyciężyłem…

…ale z sobą. Stworzyłem fajny jak na dwa dni kodzenia projekt, który podsumowywał moją wiedzę.

A jak wygrać gameJam?
Fajnie by było mieć zespół a nie pracować samemu. Można wykorzystać ten czas na pair programming, żeby nie wchodzić sobie w drogę a jak najmocniej wykorzystać dostępny czas. Do tego grafik! prawdopodobnie must-have do wygrania game jamu. I tworzymy grę zgodnie ze wskazówkami soczystości, czyli:

  • efekty cząsteczek
  • wstrząsy kamerą
  • fajne dźwięki
  • uber cool grafiki !

Posiadając te cztery elementy, jesteśmy w czołówce i wtedy dopiero liczy się pomysł jaki mieliśmy na grę.

Code on!

Skomentuj

